sâmbătă, 12 iunie 2010

crazzy day:X:X

Ieri:11-iunie...a fost o zii foarte frumoasa,mai ales ca am luat vacanta:X:X:Xiar dupa ce s-a terminat premierea eu ,Denys,Hana,Sorin,Alex,Narkysa si Adi am mers in IOR...:x:xAkolo am mers la unchiul Narkysei si ne-am dat in saltele..eu Alex si Sorin faceam diferite concursuri:cne sare mai sus....Dupa un timp a venit si Denysa si Marin....Ady a mai stat putin si dupa a mers akasa cu Matei si Radu...Noi in timpul asta ne-am asezat la o masa si beam cu totii suk!
A trecut putin timp si am plekat si noi..pe drum am oprit si ne-am luat:cipsuri,viva,sucuri,pahare....Ne-am asezat in casuta si le-am si halit:)):))Parka ar fi mankat niste porci akolo:))
Dupa Sorin si Dennys au mers sa o duka` pe Diana pana la tranvai...eu,Alex si Hana ne-am pus fiecare cate o punga de cipsuri ,popcorn,sau ce apukam:))=))si ne asezasem sa dormim pe nisip:))intre timp Narkysa ne facea poze:))Aratam ca niste boschetari=))=))
Dupa am mers sa se schimbe Narkysa...si ne-am si intors...
A fost o zii de neuitat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu